نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر جوان کشورمان در سریال همه چیز آنجاست نقش سمانه رو بازی می کند که شوهری به اسم اسماعیل دارد که به شدت شکاک است و در تمامی موقعیت ها همسرش را کنترل می کند از دانشگاه گرفته تا محل کار و گستاخی را به حدی می رساند که موبایل نامزدش را چک می کند. داستان سمانه و اسماعیل از داستان های فرعی سریال همه چیز آنجاست که با دعوای اسماعیل با مهرنوش دوست سمانه که حدیث میر امینی ایفا گر نقش آن است جذابیتی را در داستان بوجود آورده است. مریم معصومی متولد اسفند سال ۶۵ است و پیش از این در سریال های سه دونگ سه دونگ و ۳۹ هفته به ایفای نقش پرداخته است.

ورود مریم معصومی به عرصه بازیگری

سال ۸۸ فارغ التحصیل شدم و نشستم ۸ ماه شدید برای فوق لیسانس علوم سیاسی خواندم. مطمئن بودم که سراسری قبول میشوم و به همین خاطر اصلا در دانشگاه آزاد شرکت نکردم و الان پشیمان هستم! سراسری شبانه شهرستان قبول شدم. یک ترم ثبت نام کردم ولی بعد بازیگری را ترجیح دادم به اینکه دو روز بروم شهرستان و برگردم. انصراف دادم و فوق لیسانس روی هوا ماند! اولین بار در سال ۸۸ بدون هیچ دوره و کلاسی در تله فیلم «کادوی در به در» یوسف تیموری ۴، ۵ سکانس بازی کردم. از زمانی که اولین کارم پخش شد دیگر خانواده ام مشکلی با کارم نداشتند. بعد از آن در کلاس های استاد سمندریان ثبت نام کردم. در آن مدت کار نکردم و صبر کردم دوره هایم تمام شود تا پخته جلوی دوربین بروم. بعد از آن دوره های عکاسی ام را شروع کردم.

مدل مانتو مریم معصومی

منبع: http://www.takchiz.ir/maryam-masoumi.html

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی