نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سالار عقیلی جایزه بهترین ترانه

 

سالار عقیلی برنده جایزه بهترین ترانه شد!

 

سالار عقیلی توانست جایزه بهترین ترانه و تیتراژ را در  شانزدهمین جشن حافظ کسب کند.

سالار عقیلی برنده جشن حافظ ۹۵

جایزه بهترین ترانه در شانزدهمین جشن حافظ با حضور محمد صریر و افشین یدالهی به سالار عقیلی برای ترانه «ایران» سریال معمای شاه تعلق گرفت.

سالار عقیلی گفت: بسیار خوشحالم که در این جشن حضور دارم و از علی معلم تشکر میکنم، این تندیس از دست شما مردم عزیز ایران بوده و متعلق به همه ملت ایران است و اگر من امروز اینجا هستم مدیون هنرمندان خوبی است که با من همکاری و همراهی کردند.

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

تیپ جدید مسعود شجاعی

مسعود شجاعی به پانیونیوس یونان(Panionios) پیوست و همبازی کریم انصاری فرد شد. او با تیپی خاص و جدید در کنار مدیر روابط عمومی تیم جدیدش ایستاد و عکس یادگاری گرفت. او جزو استقبال کنندگان از مسعود در فرودگاه آتن بود.

لباس جالب مسعود شجاعی

 

 

مسعود سلیمانی شجاعی آرخلو (زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۸۴ برابر با ۱۹ خرداد ۱۳۶۳ شمسی، در شیراز)فوتبالیست ایرانی است. وی هم‌اکنون بازیکن آزاد است و سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد. مسعود شجاعی معمولاً در نقش بازیکن میانی و هافبک راست بازی می‌کند. فوتبال حرفه‌ای را در تیم صنعت نفت آبادان شروع کرد، و پس از آن به تیم سایپا انتقال یافت. اولین بازی ملی او مقابل تیم لائوس در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ بود. او در جام جهانی ۲۰۰۶ در بازی مقابل آنگولا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

مسعود شجاعی در تاریخ ۱۳۸۷/۴/۴ با قراردادی سه ساله به تیم اوساسونا در لیگ اسپانیا پیوست. مبلغ این قرارداد ۹ میلیون یورو اعلام شد امّا زمانی که در اوج بود و همه از او انتظار داشتند به یکی از بهترین لژیونرهای خارجی حاضر در لالیگا تبدیل شود با مصدومیت روبرو شد و این دوره مصدومیت بیش از یک سال از دوران ورزشی او کاست اما این پایان کار نبود. او به اوساسونا بازگشت ولی این دفعه دیگر مسعود همیشگی نبود و بسیار افت کرده بود و این امر مدیران و مربیان اوساسونا را مجاب کرد تابه دنبال بازیکن خارجی دیگری بروند و نام شجاعی را از لیست خود خط بزنند امّا شجاعی تجربه بسیاری از لژیونرهای ایرانی مانند نکونام، هاشمیان و مهدوی کیا را که پس از پایان قرارداد خود با تیم‌های سطح اوّل اروپا به ایران آمدند تکرار نکرد و ترجیح به جای ادامه دوران ورزشی خود در کشورهای عربی یا در لیگ برتر ایران آن را در سطح دو فوتبال اسپانیا ادامه دهد و همچنان لژیونر ایران در اروپا بماند. او در شهریور ۱۳۹۲ به باشگاه لاس پالماس پیوست.

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

مهناز آرمین طراح لباس کاروان ورزشکاران

صفحه خانمی که گفته می شود طراح لباس کاروان ورزشکاران ایران در المپیک ریو است مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفت. گفتنی است؛ مهناز آرمین خود را در یکی از سایت‌های ویژه مد اینگونه معرفی کرده است: ۳ سال در استانبول ترکیه طراحی لباس و مدلینگ را آموزش دیده ام و در سوابق شغلی ام نیز طراح لباس جام جهانی برزیل و استرالیا و طراحی لباس های بازی های المپیک ۲۰۱۶ را دارم.

طراح خانم لباس ایران در المپیک 2016

طراح خانم لباس ایران در المپیک ۲۰۱۶

هجوم کاربران به طراح خانم لباس ایران در المپیک 2016هجوم کاربران به طراح خانم لباس ایران در المپیک

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

بهداد سلیمی و دخترش

سلین سلیمی دختر بهداد سلیمی در آستانه ۵ ماهگی، شباهت زیادی به پدرش بهداد دارد، بهدادی که خود را برای یک المپیک دیگر و یک مدال طلای دیگر آماده می کند.

عکس بهداد سلیمی و دخترش

عکس بهداد سلیمی و دخترش

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

مهران رجبی بین دختران

مهران رجبی که یکی از فعالیترین هنرمندان سال های اخیر تئاتر و تلویزیون ایران است سری به اردوی تیم ملی قایقرانی بانوان زده و با ورزشکاران این رشته عکس یادگاری گرفته است.

دختران قایق ران کنار مهران رجبی

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

مداوای منیژه حکمت

 

تشخیص عجیب بیماری هنرمند سرشناس توسط پزشکان کشورمان!!!

 

منیژه حکمت کارگردان کشورمان امروز تحت عمل جراحی قلب باز قرار می گیرد.

جراحی قلب باز منیژه حکمت

منیژه حکمت که از چهارشنبه گذشته در بیمارستان بستری است، ۳ مرداد ماه تحت عمل جراحی قلب باز قرار می‌گیرد.
این تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با ما گفت:‌ به دلیل مشکلات تنفسی که داشتم طی ۲۰ روز در آلمان در بیمارستانی در کلن و بیمارستان قلب برلین تحت مداوا بودم که در نهایت تصمیم گرفتم عمل جراحی به دست پزشکان ایرانی انجام شود.

کارگردان «زندان زنان» با اظهار امیدواری از اینکه این اتفاق برای هیچ ایرانی رخ ندهد، ادامه داد: طی هفت ماه گذشته درگیر معالجه هستم که متأسفانه در ابتدا بیماری‌ام اشتباه تشخیص داده شد. مشکلات و سختی‌های زیادی در خارج از کشور برایم پیش آمد و بی‌مسئولیتی‌های بیمه مسافرتی و سفارت ایران در آلمان مشکلاتم را بیشتر کرد. مسئولان سازمان سینمایی هم در حالی که مطلع بودند حتی یک بار حالم را نپرسیدند.

حکمت که با تقدیر از تلاش‌های دکتر فیروزآبادی، دکتر جاویدی و دکتر اسلامی گفت:‌ ۳ مرداد ماه قرار است عمل قلب باز انجام شود که امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

از سوی دیگر، کانال پوریا عالمی نوشت:

منیژه حکمت: من عمل قلب باز دارم و با انرژى بسیار آماده ام که در بیمارستان پارس عمل کنم. راستش من هم دچار تشخیص غلط پزشکى شدم، منتها به شکلى خنده دار! از زمستان سرفه هاى بسیار مى کردم و پزشکهاى بسیارى بعد از معاینه هاى بسیار گفتند من مشکل ریه و سرماخوردگى دارم و آمپول بزنم و شلغم بخورم خوب میشوم و گردو هم نخورم چون حساسیت زاست! هشت ماه گذشت و سرماخوردگى و مشکل ریه حل نشد تا چندهفته پیش که سفرى به آلمان کردم و همان هفته اول سرفه ها تشدید شد و من در بیمارستانى در کلن و بعد در برلین بسترى شدم. دکترهاى آلمان تشخیص بیمارى حاد قلبى دادند! من گفتم دکترهاى خودمان گفتند سرما خوردم و خودش خوب میشود!

خلاصه تجویز شلغم داخلى به داد من نرسید و من را به کما در آلمان کشاند. پزشکهاى آلمان دستور به عمل باز و فورى قلب دادند. اما من به ایران برگشتم تا همینجا عمل کنم. فرزندان و دوستانم از من میپرسند چرا با این همه ماجرا که پیش آمده در آلمان بسترى نماندم و عمل نکردم؟ پاسخ من خیلى ساده است:

به خاطر اینکه دخترهایم ایران بودند و خانواده ام هم اینجا هستند و در ضمن به دکتر جاویدی اطمینان کامل داشتم.

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

بهترین موقع برای ورزش کردن

بهترین ساعت روز برای ورزش کردن چه زمانی است؟

 

 صبح زود زمان نامناسبی برای ورزش نیست اما با توجه به این‌که بدن اصطلاحا هنوز به طور کامل از خواب بیدار نشده، توصیه می‌شود ورزش به ساعت دیگری منتقل شود.

افراد شاغل مجبورند ساعت ورزش خود را به صبح زود یا ساعات پایانی روز منتقل کنند. آیا بدن در این ساعت‌ها آماده‌ی ورزش است؟ بهترین گزینه: ورزش بر اساس ساعت درونی بدن است . بدن ما فعالیت‌های خود را بر اساس ساعت درونی خود تنظیم می‌کند. آمادگی برای ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست. صبح زود زمان نامناسبی برای ورزش نیست اما با توجه به این‌که بدن اصطلاحا هنوز به طور کامل از خواب بیدار نشده، توصیه می‌شود ورزش به ساعت دیگری منتقل شود.

پیش از ظهر بهترین زمان برای ورزش‌های استقامتی است؛

دویدن

ایروبیک 

ورزش روی تردمیل

البته به شرط این‌که صبحانه مفصلی سرو نشده باشد. هرچند معده در هنگام ورزش نباید خالی هم باشد. هنگام ظهر بدن دست‌کم به دو ساعت زمان نیاز دارد تا غذا را هضم کند. ساعت ۱۶ تا ۱۹ زمان مناسبی برای ورزش است.به گفته‌ی دکتر اینگو فروبوزه از دانشگاه تربیت بدنی آلمان، در این برهه زمانی قسمت‌های مختلف بدن با تمام توان کار می‌کنند یا آمادگی آن را دارند. به همین دلیل در این ساعات روز ورزش سنگین ساده‌تر به نظر می‌رسد.

بعدازظهر تا عصر زمان مناسبی برای پرداختن به ورزش‌های قدرتی، ورزش‌های استقامتی سنگین یا ورزش‌هایی است که نیاز به تمرکز روی تکنیک دارند؛

تنیس

ورزش‌های رزمی

این روند تا حدود ساعت ۲۰ که بدن رفته رفته آماده خواب می‌شود، می‌تواند ادامه یابد.

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

مراسم ازدواج آزاده مهدی زاده

در این مطلب عکس های جدید بازیگران زن سینما خانم آزاده مهدی زاده که به تازگی ازدواج کرده است را گذاشته ایم همچنین بیوگرافی و عکس های شخصی آزاده مهدی زاده و همسرش را در ادامه مطلب خواهید دید

عکس آزاده مهدی زاده

عکس های آزاده مهدی زاده

بیوگرافی آزاده مهدی زاده

آزاده مهدی زاده متولد هشتم آذر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد . آزاده مهدی به تازگی با سهراب ولدبیگی (عکاس هنری) ازدواج کرده است
آزاده مهدی زاده دو برادر و یک خواهر بزرگتر دارد و تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی گرافیک به پایان رساند او تازه ازدواج کرده است وی علاقه زیادی به تیم فوتبال پرسپولیس دارد ولی در میان ورزش ها بیشتر به اسکی و تنیس علاقمند است.
مراسم ازدواج عکس آزاده مهدی زاده
آزاده مهدی زاده فوق دیپلم ادبیات نمایشی، وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال فقط به خاطر تو به کارگردانی اکبر منصور فلاح آغاز کرد و پس از آن در سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم، سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد، سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده، فیلم سینمایی افراطی ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری ساختهٔ سال ۱۳۸۸، فیلم سینمایی دختران به کارگردانی قاسم جعفری ساختهٔ سال ۱۳۸۸، فیلم سینمایی سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری ساختهٔ سال ۱۳۸۹ (اکران نشده)، فیلم سینمایی دوازده صندلی به کارگردانی اسماعیل براری و نویسندگی داریوش رعیت ساختهٔ سال ۱۳۹۰ (اکران نشده)، تله فیلم تیغ و ترنج به کارگردانی آرش سجاد حسینی، فیلم سینمایی محرمانه تهران فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی فیوضی ساختهٔ سال ۱۳۹۰ (اکران نشده)، تله فیلم چند روز مهربانی به کارگردانی سعید اسدی و … به ایفای نقش پرداخته است.
عکس های آزاده مهدی زاده

فیلم و سریال های آزاده مهدی زاده

 

سریال کیمیا
سریال نرگس
سریال پرانتز
سریال رهایی
سریال فاصله ها
فیلم افراطی ها
فیلم دختران

فیلم سپید و سیاه

عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
عکس های آزاده مهدی زاده
در عکس زیر نفر سمت راست سهراب ولدبیگی همسر آزاده مهدی زاده می باشد
سهراب ولدبیگی همسر آزاده مهدی زاده
  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

عکس های رضا نیکخواه

در این مطلب عکس های جدید بازیگران معروف رضا نیکخواه که بازیگر کمدی می باشد را برایتان اماده کرده ایم همچنین بیوگرافی و عکس های شخصی رضا نیکخواه همراه با فرزندانش را خواهید دید

 

بیوگرافی رضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

وی با بازی در سریال‌های طنز همچون «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷» و «مرد هزارچهره» به شهرت رسید

رضا نیکخواه با دخترش

 

بازی های رضا نیکخواه در سریال های تلویزیونی

سال نام سمت کارگردان توضیحات
۱۳۹۵–۱۳۹۴ قرعه بازیگر برزو نیک‌نژاد در نوروز ۱۳۹۵ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۹۴ آقا و خانم سنگی بازیگر شاهد احمدلو شبکه ۳
۱۳۹۴ در حاشیه بازیگر مهران مدیری شبکه ۳
۱۳۹۴–۱۳۹۳ زشت و زشت‌تر بازیگر شاهد احمدلو شبکه ۳
۱۳۹۲ روزهای بد، به‌در بازیگر سعید آقاخانی در نوروز ۱۳۹۳ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۹۰ نقطه سر خط بازیگر سعید آقاخانی شبکه ۳
۱۳۸۹ راه در رو بازیگر سعید آقاخانی در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۸۸ تله‌فیلم «خواب‌فروش» بازیگر شهاب عباسی در نوروز ۱۳۸۹ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۸۷ مرد دوهزارچهره بازیگر مهران مدیری در نوروز ۱۳۸۸ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۸۷ بزنگاه بازیگر رضا عطاران شبکه ۳
۱۳۸۶ مرد هزارچهره بازیگر مهران مدیری در نوروز ۱۳۸۷ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۸۱ زیر آسمان شهر – سری سوم بازیگر مهمان مهران غفوریان شبکه ۳
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر – سری دوم بازیگر مهمان مهران غفوریان شبکه ۳
۱۳۷۹ به‌همین سادگی بازیگر حامد عنقا
مهری ظریفی
شبکه ۲
۱۳۷۸ آغوش‌های خالی بازیگر وحید نیکخواه‌آزاد شبکه ۳
۱۳۷۶ جنگ ۷۷ بازیگر مهران مدیری در نوروز ۱۳۷۷ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۷۲ پرواز ۵۷ بازیگر مهران مدیری دهه فجر ۱۳۷۲ – شبکه ۳
۱۳۷۲–۱۳۷۱ نوروز ۷۲ بازیگر داریوش کاردان
مهرداد خسروی
شبکه ۱

بازی های رضا نیکخواه شبکه نمایش خانگی

سال نام مجموعه سمت کارگردان توضیحات
۱۳۹۴ عطسه بازیگر مهران مدیری
۱۳۹۲ شوخی کردم بازیگر مهران مدیری
۱۳۹۱ ویلای من بازیگر مهران مدیری
۱۳۹۰ چشماتو نبند بازیگر مجتبی چراغعلی
۱۳۹۰–۱۳۸۹ قهوه تلخ بازیگر مهران مدیری
۱۳۸۹ کُت تنگ بازیگر آرمین و آبتین حشمتی

 

 

عکس های رضا نیکخواه و دخترش

 

عکس رضا نیکخواه و دخترش

 

عکس های خانواده رضا نیکخواه

رضا نیکخواه کنار پسر و دخترش

عکس های رضا نیکخواه و دخترش

رضا نیکخواه و دخترش

عکس خانوادگی رضا نیکخواه بازیگر طنز

رضا نیکخواه در جوانی

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

معنی keep calm im queen

تیشرت با طرح keep calm im queen

در روزهای اخیر، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود و پسران را به‌واسطه استفاده از تی‌شرت‌هایی که از کلمه «queen» بر روی آنها حک شده است به چالش می‌کشند.
روزنامه «وقایع اتفاقیه» در ادامه نوشت: اینکه هرکس حق دارد نوع پوشش خود را انتخاب کند، قابل کتمان نیست اما اتفاق جدید در این ماجرا، واکنشی است که شبکه‌های اجتماعی دراین‌باره داشته‌اند.
درواقع در این ماجرا شبکه‌های اجتماعی خیلی زود عدم تمایل خود را به این مُد نشان دادند و با زبان طنز، کنشگری‌ای کردند تا مانع فراگیری آن شوند؛ اتفاقی که شاید یکی از اولین واکنش‌های شبکه‌های اجتماعی در حوزه سبک زندگی و پوشش است و بدون واکنش‌های انتظامی و فرهنگی رخ داده اما این واژه «کیپ کالم» داستان خاص خود را دارد و ریشه‌ای تاریخی دارد؛ داستان تاریخی‌ای که چند سالی است وارد شبکه‌های اجتماعی شده، از شبکه‌های اجتماعی هم به ایران سرایت کرده و حتی به بازار مد و پوشاک نیز رسیده است.
عبارت «آسوده باش» از کجا آمد؟
آخرین بهار قبل از آغاز جنگ جهانی دوم بود که عبارت «آسوده باش و…» شعار روزمره مردم بریتانیا شد. شاید یک پیش‌بینی از روزهای تاریک پیش‌رو بود که دولت بریتانیا با آغاز جنگ از این شعار استفاده کرد تا مناطقی که به احتمال زیاد مورد هدف بمب‌های آلمانی‌ها قرار می‌گیرد را به مردم بشناساند و از آنها بخواهد آرامش خود را حفظ کنند و به ارتش و دولت بریتانیا اعتماد داشته باشند. حدود ۲٫۵ میلیون نسخه از آسوده‌باش‌ها در سراسر بریتانیا آماده نصب‌شدن بود اما این پوستر هیچگاه چاپ نشد، چراکه زمان مناسبی برای استفاده از آنها یافت نشد و بخش اعظم این پوسترها نابود شد.
شش دهه بعد زن و شوهری که در یک کتابفروشی کار می‌کردند، یکی از این پوسترها را در جعبه‌ای از کتاب‌های قدیمی پیدا می‌کنند و از آن خوششان می‌آید. آنها پوستر را قاب کرده و روی دیوار کتابفروشی خود نصب می‌کنند و زیادشدن پرسش‌های مردم درباره این پوستر، نقطه آغازی بود که کپی‌های بیشتری از آن راهی بازار شود. در سال‌های بعد آنها فهمیدند مشتریان هم به این پوستر علاقه‌مند هستند و برخی می‌خواهند آن را بخرند.
از سال ۲۰۰۰ به بعد این پوستر به طرز چشمگیری در دنیا معروف می‌شود و اخبار تلویزیونی و مقاله‌های مطبوعات این جمله را نقل می‌کنند. رواج این پوسترها به‌گونه‌ای بود که جمله اول آن نوشته می‌شد و بقیه آن به سلیقه فرد بستگی داشت. سال ۲۰۰۰ با بالاگرفتن نقش آمریکا در جنگ‌های بین‌الملل که با شعار مبارزه با تروریست آغاز شده بود، این پوستر با فرهنگ انگلیسی بیشتر و بیشتر در جهان باب شد و راهی شبکه‌های اجتماعی شد.
جیمی گاتفرود، یکی از کارشناسان رسانه‌ای دانشگاه آکسفورد درباره این شعار می‌گوید: «این جمله ساده انگلیسی کمک بزرگی به شرایط و آمادگی برای کنار آمدن با سختی‌ها می‌کند. این جمله پکیج کاملی است از تمام چیزهایی که رسانه‌های اجتماعی به آن احتیاج دارند؛ کنار آمدن با استرس زیاد و قبول‌کردن شرایط. انگلیسی‌ها همیشه به‌خاطر حفظ خونسردی و داشتن شوخ‌طبعی در شرایط بحرانی معروفند و ستایش می‌شوند و این شعار نماد کاملی از فرهنگ آنهاست.»
به نظر می‌رسد این جمله ورژنی از هر انسانی را در خود دارد؛‌ ورژنی راحت‌طلب و آسوده‌خواه که هرکدام از ما زمانی در دوران زندگی به آن رجوع می‌کنیم. «آسوده باش و شیرینی بخور» هر عاشق شیرینی و شکلاتی چنین چیزی را درون خود دارد و هزاران مثال می‌توان برای تکمیل این جمله پیدا کرد که مناسب حال و روز ما باشد و مارک‌ها هیچ تردیدی برای استفاده از این جنبه از ذات انسانی ما ندارند.
از سال ۲۰۱۰ لیگ بیسبال آمریکا با جمله «آسوده باش» میلیاردها دلار سودآوری کرد و شرکت‌های آمازون و ای‌بی هزاران تی‌شرت معمولی که فقط روی آن یک جمله نوشته شده بود به فروش رساندند. گاتفرود ادامه می‌دهد: «این جمله پیشاهنگ فرهنگ کنونی ماست، هرچند ریشه در زمانی دورتر دارد. داستانی جذاب و نوستالژی‌ای غریب پشت این جمله است که برای مدت‌هایی طولانی فراموش شده بود اما هنوز هم با عصر ما مرتبط است. اینها طراحی‌های ساده‌ای هستند اما حمایت گسترده‌ای از شبکه‌های اجتماعی را پشت خود می‌بینند.»
پیک استفاده از این جملات به سال‌های ۲۰۱۳ بازمی‌گردد؛ در جولای ۲۰۱۳ از این دست جملات بیش از هفت هزار بار استفاده شده است و بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ بیش از ۱۰۸هزار هشتگ حاوی این جملات در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که بیشترین آن در سال ۲۰۱۳ با ۴۷ هزارو ۳۴۰ مورد ثبت شد. این عدد در سال ۲۰۱۴ به ۱۴ هزارو ۵۷۷ مورد کاهش پیدا کرد. در دیدگاه کلی، تاریخ مصرف این جملات در فضای مجازی رو به اتمام است اما برندها همیشه راهی برای شگفت‌زده‌کردن مصرف‌کنندگان خود دارند. دوران این جملات اگرچه در فضای مجازی رو به اتمام است اما دوران تی‌شرت‌ها و برندها هنوز ادامه دارد.
  • محمد جمشیدی