نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی، در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

 

مادر الهه حصاری

عکس مادر الهه حصاری

 

وضعیت ازدواج و همسر

الهه حصاری ازدواج نکرده و مجرد است ، عکس هایی که به عنوان همسر الهه حصاری معرفی میشوند شایعه است و صحت ندارد.

عکس پدر الهه حصاری

عکس پدر  الهه حصاری

فیلم شناسی

پی ۲۲
داره صبح میشه
نقش نگار
قاعده تصادف
انتهای خیابان هشتم
بی‌تابی بیتا
آزاد راه
زنان ونوسی، مردان مریخی
زن‌ها شگفت‌انگیزند
عروسک
تاکسی نارنجی
نطفه شوم

الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسى و فوق دیپلم تریبت بدنى می باشد وی،در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است

منبع:  http://www.takchiz.ir/elahe-hesari.html

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

 

مراسم عقد سام درخشانی

مراسم عقد سام درخشانی

 

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.سام درخشانی پس از تمام حاشیه هایی که در مورد ازدواجش به وجود آمد بالاخره در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ با عسل امیرپور ازدواج کرد.

 

سام درخشانی و مادرش

سام درخشانی  و مادرش

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های سینا حجازی Sina Hejazi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

 

بیوگرافی سینا حجازی

بیوگرافی سینا حجازی

سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده ایرانی سبک پاپ رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است

سینا حجازی تا کنون بیش از ۵۰ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است. وی ۴ ترانه از حسین صفا و یک ترانه از محسن شیرالی خوانده‌است.

سینا حجازی و پدرش

سینا حجازی و پدرش صدرالدین حجازی

او با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین‌پور بر عهده گرفت. وی در شب یلدای ۹۵ در برنامه زنده‌ی حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تا کنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی انها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بوده است. او همچنین سابقه خواندن تیتراژ برنامه‌ی ویتامین ۳ با قطعه‌ی ینی صبح شده و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعه‌ی دلتنگ را دارد

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

مهرداد صدیقیان و مادرش

مهرداد صدیقیان و مادرش

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۷ بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد. مهرداد صدیقیان مطالعه زیادی درباره سینما دارد و به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه ای وارد سینما شده است. ساعتها برای تست دادن پشت در دفاتر سینمایی معطل می مانده و در کل آدم سمجی است ! از فیلم های محبوب او سینما پارادیزو می باشد و از بازیگران محبوبش مارلون براندو و خسرو شکیبایی و کیت بلانت شت.

 

مهرداد صدیقیان در برنامه خوشا شیراز با اجراى محسن آزادى

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های خاطره اسدی  Khatereh Asadi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

عکس مادر خاطره اسدی

عکس مادر خاطره اسدی

بیوگرافی خاطره اسدی

خاطره اسدی در حدود ۱۴ سالگی به کلاس‌های بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره‌های این کلاس را گذراند و در سال ۱۳۸۱ هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد.

عکس جالب اینستایی خاطره اسدی

خاطره اسدی بازیگر جوانی است که از اوایل دهه ۸۰ در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. خاطره اسدی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم سینمایی “دیشب باباتو دیدم آیدا” به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. بازی در فیلم‌های سینمایی “شبانه ‌‌روز”، “برف روی شیروانی داغ”، “هفت دقیقه تا پاییز” و… از دیگر فعالیت‌های این بازیگر استخاطره اسدی در طول این سال‌ها ثابت کرده که بازیگر گزیده‌ کاری است و به هر قیمت حاضر نیست در فیلم و یا مجموعه‌ای حضور داشته باشد.

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی زمینه فعالیت بازیگری تولد ٣٠ بهمن ١٣۶۶ مشهد، ایران والدین سعید سهیلی ملیت ایرانی سال‌های فعالیت ١٣٨٠ – تاکنون همسر گلوریا علی‌اکبری   ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ١٣۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

همسر ساعد سهیلی

همسر ساعد سهیلی

 

ساعد سهیلی فرزند کارگردان و فیلم‌نامه نویس سعید سهیلی است. وی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی از کار های پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناس گرافیگ از دانشگاه آزاد دارد.

 

ساعد سهیلی و همسرش

ساعد سهیلی به همراه همسرش

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های سارا خوئینی ها sara khoeniha و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی سارا خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها در تهران به دنیا آمده است و به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می‌شود. خوئینی‌ها بازیگری را برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری تجربه کرد که با همسرش همبازی بود.

 

عکس زیبای سارا خوئینی ها

 

وی همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقی که در دو سال اول فعالیت هنری استفاده می‌کرد، برگرفته از نام فامیل همسرش بود.او در سال ۱۳۷۰ با فیلم سینمایی گل‌ها و گلوله‌ها ساخته ناصر مهدی‌پور به سینما آمد. سپس در فیلم تلویزیونی طالع عشق به نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام ظاهر شد. در این سه فیلم که با چنگیز وثوقی همبازی بود از نام سارا وثوقی استفاده کرد.

منبع: http://www.takchiz.ir/sara-khoeniha.html

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی (۳۰ خرداد ۱۳۶۱ گیلان) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می‌باشد. او با سریال ۴۵ بخشی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.

زندگی

مصطفی زمانی ساکن فریدون‌کنار، مازندران در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در گیلان به دنیا آمد. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر می‌باشد و خودش فرزند سوم خانواده است. ایشان تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد. ‏از سال ۱۳۸۵ پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد.هم‌اکنون او در تهران زندگی می‌کند و مجرد است.
کارنامه

 

فیلم‌های سینمایی

سال     نام فیلم     سمت     کارگردان     نقش     توضیحات     تاریخ اکران
۱۳۹۵     سارا و آیدا     بازیگر     مازیار میری     سعید     آماده برای نمایش     –
لابی     بازیگر     محمدپرویزی     –     آماده برای نمایش     –
۱۳۹۴     یک روز بخصوص     بازیگر     همایون اسعدیان     حامد     آماده برای نمایش     ۹۵/۱۲/۲۵
تیک آف     بازیگر     احسان عبدی پور     فائز     آماده برای نمایش     –
۱۳۹۳     ماهی سیاه کوچولو     بازیگر     مجید اسماعیلی     مازیار     در نمایش خانگی     ۹۴/۰۸/۰۵
جامه دران     بازیگر     حمیدرضا قطبی     محمود
حسین     در نمایش خانگی     ۹۴/۰۸/۲۴
۱۳۹۲     خط ویژه     بازیگر     مصطفی کیایی     فریدون     در نمایش خانگی     ۹۲/۱۲/۱۴
۱۳۹۱     آینه شمعدون     بازیگر     بهرام بهرامیان     –     فیلمبرداری ناتمام     –
برلین ۷-     بازیگر     رامتین لوافی     بهروز     در نمایش خانگی     ۹۲/۱۰/۱۸
۱۳۹۰     جیب بر خیابان جنوبی     بازیگر     سیاوش اسعدی     کاوه     در نمایش خانگی     ۹۲/۰۹/۲۰
من همسرش هستم     بازیگر     مصطفی شایسته     امیرحسین     در نمایش خانگی     ۹۱/۰۷/۰۵
قصه عشق پدرم     بازیگر     محمدرضا ورزی     –     آماده برای نمایش     –
ملکه     بازیگر     محمدعلی باشه آهنگر     جمشید     در نمایش خانگی     ۹۲/۰۲/۱۱
۱۳۸۹     یک عاشقانه ساده     بازیگر     سامان مقدم     علی     در نمایش خانگی     ۹۱/۰۹/۲۲
سوت پایان     بازیگر افتخاری     نیکی کریمی     مصطفی زمانی     در نمایش خانگی     ۹۰/۰۵/۱۲
پریناز     بازیگر     بهرام بهرامیان     –     آماده برای نمایش     –
بوی گندم     بازیگر     محمدرضا خاکی     عرفان     در نمایش خانگی     ۹۲/۰۹/۲۶
قصه پریا     بازیگر     فریدون جیرانی     سیاوش     در نمایش خانگی     ۹۰/۰۳/۲۵
۱۳۸۸     کیفر     بازیگر     حسن فتحی     سیامک     در نمایش خانگی     –
بدرود بغداد     بازیگر     مهدی نادری     صالح     در نمایش خانگی     ۹۰/۰۹/۰۱
آل     بازیگر     بهرام بهرامیان     سینا     در نمایش خانگی     –
سریال‌ها

 

مصطفی زمانی در فیلم سینمایی


منبع: http://www.takchiz.ir/mostafa-zamani.html

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های پریوش نظریه Parivash Nazarieh و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

 

بیوگرافی پریوش نظریه

پریوش نظریه (زاده بهمن ماه ۱۳۴۸ در شهرستان گچساران) بازیگر، فیلمساز و عکاس ایرانی است.

 

پریوش نظریه در سریال مدینه

زندگینامه

پریوش نظریه زاده بهمن ماه ۱۳۴۸ در شهر نفت خیز گچساران، بازیگر زن ایرانی است او دارای لیسانس تئاتراز دانشگاه هنر است. پریوش نظریه در سال ۱۳۶۹ وارد عرصه حرفه‌ای و جدی سینما شد اما نگاه سخت گیر او به مقوله هنر وسینما باعث شد برای بازی در فیلم بعدی اش پنج سال صبر کند. او در سال ۱۳۷۴ با فیلم پدر ساخته مجید مجیدی به عنوان یک چهره شاخص در بازیگری سینما خوش درخشید وی در انتخاب نقش‌ها و فیلم‌هایش همواره با حساسیت برخورد کرده، چنانکه این حساسیت او را به بازیگری شاخص تبدیل کرده‌است. از جمله ویژگی‌های او بعنوان یک هنرمند زن، دغدغه اش در عرصه فیلمسازی ست که در حوزه سینمای مستند در کنار بازیگری ادامه یافته‌است، وی همچنان در زمینه عکاسی هنری بطور جدی فعالیت می‌کند.

  • محمد جمشیدی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های افسانه کمالی afsaneh kamali و خانوادش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

زندگینامه افسانه کمالی

بیوگرافی افسانه کمالی

افسانه کمالی متولد سال ۱۳۶۶ می باشد و دانشجوی پزشکی می باشد که اولین کار سینمایی خودش را در فیلم یک روز بخصوص به کار گردانی همایون اسعدیان انجام داده است

افسانه کمالی در فیلم یک روز بخصوص

بازی در نقش یک دختر مریض با تجربه پزشکی ام راحت صورت گرفت

افسانه کمالی بازیگر جوان فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» در حاشیه نشست خبری این فیلم در برج میلاد تهران در گفت وگو با خبرنگار سینما و تئاتر درباره نحوه انتخابش برای این فیلم توسط اسعدیان توضیح داد: من هر چقدر که تجربه و سواد داشتم و دوره ای که در موسسه کارنامه حضور پیدا کردم سعی کردم که از همه آن برای بازی در این فیلم استفاده کنم.

وی در ادامه افزود: البته همکاران پر تجربه این کار مثل آقای فرهاد اصلانی، اسعدیان، مصطفی زمانی بسیار برای بازی مرا راهنمایی کردند.

  • محمد جمشیدی