نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

عکس های سجاد غریبی

در این مطلب عکس های سجاد غریبی نوجوان ایرانی که در رسانه های خارجی به هالک ایرانی ملقب شده است را برای شما اماده کرده ایم و همچنین عکس های متنوع و بیوگرافی کاملش را گذاشته ایم

عکس های سجاد غریبی هالک ایرانی

عکس سجاد غریبی

بیوگرافی سجاد غریبی

سجاد غریبی ۲۴ ساله متولد سال ۷۰ است او یک آذر ماهی خوش قلب و مهربون است . سجاد در اهواز به دنیا آمده ، قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش ۱۷۵ کیلوگرم است . وی در بوشهر زندکی می کند و مجرد است. او یک جوان برومند و قدرتمند ایرانیست که خیلی ها او رو هالک ایران می نامند. وی به ورزش بوکس بسیار علاقه مند است.

هالک شخصیتی تخیلی در کتاب های کمیک بود که با ساخته شدن فیلمهایش به شهرت جهانی رسید. او یک هیولای انسان نمای سبز رنگ است که وقتی عصبانی می شود، هیچ چیز جلودارش نیست.

در بین طرفداران شخصیت های تخیلی، به کسی که دارای عضلات زیاد و قدرت بالایی باشد، “هالک” می گویند.

این هالک ایرانی، می تواند ۱۷۵ کیلوگرم وزنه را بلند کند و در جدول رقابت های سنگین وزن شرکت می کند.

او همچنین بعنوان نماینده ایران در رقابت های بدنسازی حضور دارد

عکس های سجاد غریبی هالک ایرانی

عکس سجاد غریبی

 

چندی پیش عکس هایی از وی در گروه تلگرامی منتشر شده بود و او رو غول داعش نامیده بودند که سجاد از این تیتر خبر و عکس بسیار ناراحت شده بود و او خود را سرباز مردم میداند و بسیار خاکی و افتاده است و الگویش امام علی و امام حسین (ع) است.

عکس های و متن های سجاد غریبی در ادامه مشاهده کنید.

از اول کمی درشت اندام بودم اما با ورزش سعی کردم قدرت بدنیم را افزایش بدهم و بخاطر اینکه پدرم نیز از قهرمانان زورخانه قدیم بوده سعی کردم را ه ایشان را در پیش بگیرم و با اتکا به مولا علی (ع) این ورزش را ادامه بدهم و حتی از هیچ نوع مکمل و دارویی هم استفاده نکردم

عکس های سجاد غریبی هالک ایرانی

عکس سجاد غریبی

ناراحتی سجاد غریبی از مدیران شبکه های اجتماعی

سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستهای خوبم برادرانم و خواهرانم
تو مجازی یه عکس از ما توسط ادمین بیکار ادیت شده که خیلیا دیدن که نوشتن اگه من تو خیابون توهین کنم چکار میکنید طبق معمول ملت انلاین و همیشه در صحنه که بهتر چیزی نگم
باید خدمتشون عرض کنم که
من تو دنیای واقعی سرم پایین حتی به کسی نگاه نمیکنم که بخوام توهین کنم اصلا من کی باشم که توهین کنم من بانوان ایران ناموس خودم میدوونم شما هم وطنای من هستید برادران من هستید چرا تو مجازی از من یه هیولای وحشی میسازید
یه خواهش از برادر های خوبم دارم اگه ادمین کانال یا پیجی هستید عکس من و ورزشکاران و خوبان و برزگانه ادب و مرام ایران. لوتی و بامروت های ایران کنار عکس قمه کش اراذل و افراد بی سر و پا ردیف نکنید کسی که جنون داره و روانی با قمه چاقو حمله میکنه من بخاطر دفاع از مظلوم و ضعیف کشی همیشه با این دسته اشرار جنگ داشتم پس لطف کنید حساب ما با این افراد تفکیک کنید تشکر
دوست تون دارم

 

عکس سجاد غریبی

تمرینات بدنسازی سجاد غریبی

عکس سجاد غریبی

عکس سجاد غریبی موقع تمرین بدنسازی

عکس سجاد غریبی

عکس سجاد غریبی

عکس سجاد غریبی

عکس سجاد غریبی

نوزادی سجاد غریبی

عکس های جدید سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

عکس های  سجاد غریبی موقع افطار

عکس های جدید سجاد غریبی

عکس های جدید سجاد غریبی

عکس های جدید سجاد غریبی

عکس های جدید سجاد غریبی

هفت سالگی سجاد غریبی

  • ۹۵/۰۴/۰۸
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی