نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ بازیگر تلویزیون و سینما می باشد . وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم هاتو ببند آغاز کرد.

 

امیرحسین رستمی در کودکی با پدر و مادرش

امیرحسین رستمی در کودکی با پدر و مادرش

چه سالی ازدواج کردید؟

_ سال ۷۷ عقد و سال ۷۸ ازدواج کردم

کم سن و سال بودید که وارد زندگی مشترک شدید؟

_ ۲۴ ساله بودم ، بعد از اینکه دانشگاهم تمام شد ازدواج کردم.

 

قصد ازدواج داشتید یا پیش آمد؟

_ من از ۱۷ ، ۱۸ سالگی قصد ازدواج داشتم ( با خنده ) چون آدمی نیستم که بتوانم تنهایی زندگی کنم. من از سه چیز می ترسم : تنهایی ، ارتفاع و هواپیما. حتی در نوجوانی زیاد اهل بیرون رفتن و بازیگوشی نبودم.

تک فرزند هستید؟

_ یک خواهر بزرگ تر از خودم دارم ، زیاد با هم خوب نبودیم چون طرز فکر جا افتاده ای داشت ولی من اینطور نیستم.

ارتباطتان با پدر و مادرتون چطور بود؟

_ تا ۱۷,۱۸ سالگی به مادرم وابسته بودم و بعد از آن برعکس شد.حس کردم پدرم را خیلی دوست دارم و دلم براش تنگ می شود.

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/amir-hossein-rostami.html

  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی