نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در تهران می باشدو هم اکنون ۳۱ سال سن دارد.او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است.بازیگری را از سال ۸۱ با حضور در سریال هزاردستان کیانوش عیاری شروع کرد و سال ۸۳ وارد سینما شد.وی با حضور در سریال راه طولانی که در سال ۹۰ پخش شد توانست به خوبی دیده شود و بعد از آن در چندین سریال و فیلم حضور یافت.

وی این روزها سریال آرام میگیریم را در حال پخش دارد که در آن نقش رعنا را که یکی از متفات ترین نقش هایش است ایفا می نماید. همچنین این روزها نیز مشغول بازی در سریال مرز حوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده هم می باشد که قرار است نوروز ۹۶ پخش گردد.

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

شهرزاد کمال زاده در تهران


منبع : http://www.takchiz.ir/shahrzad-kamalzadeh.html

  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی