نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های لیندا کیانی linda kiani و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

عکس کودکی لیندا کیانی به همراه خواهرش

عکس کودکی لیندا کیانی به همراه خواهرش

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی lindakiani متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان، بازیگر است.او در یک خانواده ۸ نفری بدنیا امد چهار برادر و یک خواهر دارد فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های زیر نظر استادانی چون محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شروع کرد و با معرفی آقای شریفی نیا به سریال ساعت شنی در نقش مهتاب برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

فکر می کنم ۹ سالم بود که یکی از دوستانم من را به جشن تولدش دعوت کرد.برای رفتن به تولد دوستم آماده شده بودم که خیلی اتفاقی برنامه مان تغییر کرد و قرار شد که همراه مادرم به یک مهمانی دیگر بروم البته خیلی اصرار کردم که همراه مادرم نروم ولی فایده ای نداشت و در نهایت مجبور به رفتن شدم.

از خانه که خارج شدیم یک گروه فیلم برداری مشغول کار بودند ظاهرا این گروه دنبال دختری هم سن و سال من بودند برای همین به محض اینکه من را دیدند با مادرم صحبت کردند و آدرس و شماره تلفن منزل را در اختارشان قرار دادیم.

مدل شال لیندا کیانی

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی