نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی مریلا زارعی

در این مطلب در بخش عکس های بازیگران معروف زن برای شما بیوگرافی و عکس های مریلا زارعی و خانوادش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی برزی (زاده ۲۵ فروردین ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است.

فارغ التحصیل مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۵. فعالیت در تلویزیون با بازی در مجموعه تلویزیونی “دبیرستان خضرا” (اکبر خواجویی) در سال ۱۳۷۵. شروع فعالیت سینمایی با بازی در فیلم “سلام سینما” (محسن مخملباف) در سال ۱۳۷۳. با مجموعه تلویزیونی “کاراگاه” (حسن هدایت) به دنیای بازیگری روی آورد. و با مجموعه تلویزیونی “هوای تازه” (محمد رحمانیان) بیشتر شناخته شد. بازی در فیلم “دو زن” (تهمینه میلانی، ۱۳۷۷) یکی از شانسهای بزرگ او بود. پس از آن توانایی هایش را در “واکنش پنجم” (تهمینه میلانی، ۱۳۸۱) به رخ همگان کشید و سرانجام با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذارش در “سربازهای جمعه” (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۲) مزد زحماتش را از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، از هشتمین جشن خانه سینما  و از نویسندگان و منتقدان دریافت کرد.

 

مریلا زارعی که در فیلم سینمایی«بادیگارد» که به تازگی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده، افزون بر بازیگری، مسئولیت انتخاب بازیگر و بازیگردانی را نیز به عهده داشته است، می گوید این فیلم برایش تجربه متفاوتی به حساب می آید.

وی که در جلسه رونمایی از کتاب فیلم بادیگارد حاضر شده بود با تاکید بر ضرورت افزایش میزان مطالعه درباره فضای مجازی گفت: من نه صفحه دارم، نه در فضای مجازی حضور دارم، اینترنتم را هم قطع کردم؛ هنوز علاقه مند هستم به شیوه گذشته زندگی کنم، فضای مجازی یک استرس و فشار روحی و روانی را به دلیل حجم اطلاعات درست یا نادرست در لحظه به مخاطبش وارد می کند، یک هنرمند در عین حالی که باید از اخبار پیرامونش آگاهی پیدا کند باید سعی کند از فضای حاشیه ای و پر استرس که کار می کند دور باشد به همین دلیل از این فضا دور شدم، ممکن است یک روز واردش شوم؛ اما الان دوست دارم کتاب بخوانم و برای آگاهی از اخبار روزنامه ورق بزنم.

فیلم های جدید مریلا زارعی

  • ۹۶/۰۴/۱۳
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی