نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

نیشگون

نیشگون شامل خبر و عکس های روز و مدل لباس و اس ام اس و جوک های خنده دار ی باشد

جدیدترین مطالب روز شامل عکس های بازیگران و خبر ها و حوادث روز و لحظه به لحظه ایران قیمت دلار و سکه و اس ام اس و جوک های مناستی برای شما عزیزان می گذاریم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی دانیال عبادی

دانیال عبادی (زاده ۱۳۶۱) بازیگر سینمای ایرانی است. او دانشجوی رشته مدیریت اجرایی (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد بود. وی اکنون دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی است. دانیال عبادی با بازی در فیلم غیرمنتظره به شهرت رسید.

دانیال عبادی ستاره ی نو ظهور سینماست که در بدو ورودش همه او را با محمدرضا گلزار مقایسه کردند ولی او خودش معتقد است که دوره ستاره سازی در سینما ایران تمام شده و اجازه همچین اتفاقی به نسل او داده نشده است.او شهرت اش را با بازی در فیلم “غیر منتظره” در کنار شهاب حسینی و هانیه توسلی  تجربه کرد.

پدر دانیال عبادی مشهدی و مادرش اصالتا تهرانی است و هر دو از ورزشکاران حرفه ای هستند. دانیال کودکی پر شیطنتی را پشت سر گذاشته و ورزش های ژیمناستیک و شنا را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کرده است .او عضو تیم ملی نونهالان ژیمناستیک بوده، بعد از آن کاراته را دنبال میکرده و حتی به تیم ملی جوانان کاراته راه پیدا کرده است. همچنین اتومبیلرانی، موتورسواری، سوارکاری و… را هم به علت علاقه‌ای که دارد به صورت حرفه‌ای تجربه کرده است.

دانیال عبادی و برادرش بنیامین

دانیال عبادی و برادرش بنیامین

  • ۹۶/۰۴/۲۶
  • محمد جمشیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی